Обмін та повернення товару належної якості
Ви маєте право протягом 14 днів повернути товар, якщо він не підійшов за будь-якими параметрами, або обміняти його на інший з нашого асортименту, у тому числі з доплатою. Для цього ви можете:
- скористатися будь-якою зручною службою доставки;
- замовити перевезення габаритної техніки нашим транспортним засобом;
- особисто відвідати магазин за адресою м. Харків, вул. Ковальська, 7.
І тут транспортні витрати оплачує продавець.
Для оформлення повернення чи обміну товару належної якості знадобиться паспорт, чек та товар в упаковці. Повернення та обмін можливе, якщо:
- товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
- товар має заводську комплектацію, не порушено цілісність упаковки;
- на товарі збережені всі ярлики та заводське маркування.
Ми повернемо вам гроші на день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 робочих днів. При цьому якщо товар оплачувався готівкою, ми також повернемо готівку. При оплаті за безготівковим розрахунком кошти буде повернуто на ваш розрахунковий рахунок.
Повернення та обмін не працюючого товару
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. Вартість пересилання у цій ситуації оплачує продавець.
Якщо при отриманні товару ви виявили дефекти чи некомплект
Якщо товар, надісланий за допомогою поштової служби, при отриманні виявився пошкодженим або його комплектація не відповідає специфікації, складіть акт огляду у присутності співробітника поштової служби та зв'яжіться з менеджером магазину. Ми обміняємо його на новий або доукомплектуємо аксесуарами, що бракують. Додаткові транспортні витрати у разі оплачує продавець.
Якщо товар передавав покупцю представник продавця, він вживе заходів щодо виправлення ситуації дома.
Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі при отриманні. Без належного документного підтвердження цього факту вирішити ваше питання буде складніше.
З будь-яких питань, пов'язаних із гарантійним та післягарантійним обслуговуванням, поверненням товарів прохання дзвонити за телефонами, вказаними на сайті, або звертатися через форму зворотного зв'язку.