Графік роботи:

Будні: 09:00–19:00

Сб: 09:00–17:00

0
Мій кошик
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Укр
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Настінний блок живлення Husqvarna Automower, 28 В, 1.3 А

В наявності
Артикул: 5295326-01
3 473 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко

Настінний блок живлення Husqvarna Automower, 28 В, 1.3 А

Підходить до газонокосарок-роботів таких моделей:

  • Husqvarna Automower 105
  • Husqvarna Automower 305
  • Husqvarna Automower 310
  • Husqvarna Automower 310 Mark II Husqvarna Automower 310 Mark II
  • Husqvarna Automower 315
  • Husqvarna Automower 315 Mark II
  • Husqvarna Automower 315X
  • Husqvarna Automower 405X
  • Husqvarna Automower 415X
  • Gardena R50Li
  • Gardena Sileno city
  • Gardena Sileno life
  • Gardena Sileno minimo
Виробник Husqvarna

 

Кур’єрська доставка Нової пошти - від 100 грн.

«Новою поштою» по Україні — за тарифами перевізника

 

Більше інформації про доставку

  • Готівкою при отриманні
  • Онлайн оплата картою

Гарантійне обслуговування та повернення техніки належної якості здійснюється відповідно до чинного Закону України 1023-XII «Про захист прав споживачів».

Якщо протягом гарантійного терміну було виявлено несправності у роботі

На всі товари, що їх продає наш інтернет-магазин, надається офіційна гарантія виробника. Терміни та умови гарантії вказуються у супровідній документації.

У разі поломки або некоректного функціонування техніки, ви можете звернутися:

до будь-якого офіційного сервісного центру виробника, розташованого на території України, — їх перелік з адресами та телефонами зазначений у гарантійній документації до товару;
до сервісного центру нашого магазину, розташованого за адресою м. Харків, вул. Ковальська, 7.
При зверненні до офіційного сервісного центру необхідно надати:

  • товар у повній комплектації;
  • оригінальний гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату товару.

До сервісного центру нашого магазину товар можна надіслати будь-якою поштовою службою, попередньо узгодивши всі деталі з менеджером. Великогабаритну чи негабаритну техніку ми заберемо самостійно з будь-якої точки України.

Якщо експертиза підтвердить, що дефект товару викликаний виробничим шлюбом, транспортні витрати сплачує продавець.

З будь-яких питань, пов'язаних із гарантійним та післягарантійним обслуговуванням, поверненням товарів прохання дзвонити за телефонами, вказаними на сайті, або звертатися через форму зворотного зв'язку.

Обмін та повернення товару належної якості

Ви маєте право протягом 14 днів повернути товар, якщо він не підійшов за будь-якими параметрами, або обміняти його на інший з нашого асортименту, у тому числі з доплатою. Для цього ви можете:

  • скористатися будь-якою зручною службою доставки;
  • замовити перевезення габаритної техніки нашим транспортним засобом;
  • особисто відвідати магазин за адресою м. Харків, вул. Ковальська, 7.

І тут транспортні витрати оплачує продавець.

Для оформлення повернення чи обміну товару належної якості знадобиться паспорт, чек та товар в упаковці. Повернення та обмін можливе, якщо:

  • товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
  • товар має заводську комплектацію, не порушено цілісність упаковки;
  • на товарі збережені всі ярлики та заводське маркування.

Ми повернемо вам гроші на день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 робочих днів. При цьому якщо товар оплачувався готівкою, ми також повернемо готівку. При оплаті за безготівковим розрахунком кошти буде повернуто на ваш розрахунковий рахунок.

Повернення та обмін не працюючого товару

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. Вартість пересилання у цій ситуації оплачує продавець.

Якщо при отриманні товару ви виявили дефекти чи некомплект

Якщо товар, надісланий за допомогою поштової служби, при отриманні виявився пошкодженим або його комплектація не відповідає специфікації, складіть акт огляду у присутності співробітника поштової служби та зв'яжіться з менеджером магазину. Ми обміняємо його на новий або доукомплектуємо аксесуарами, що бракують. Додаткові транспортні витрати у разі оплачує продавець.

Якщо товар передавав покупцю представник продавця, він вживе заходів щодо виправлення ситуації дома.

Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі при отриманні. Без належного документного підтвердження цього факту вирішити ваше питання буде складніше.

З будь-яких питань, пов'язаних із гарантійним та післягарантійним обслуговуванням, поверненням товарів прохання дзвонити за телефонами, вказаними на сайті, або звертатися через форму зворотного зв'язку.

Вгору