Графік роботи:

Будні: 09:00–19:00

Сб: 09:00–17:00

0
Мій кошик
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Укр
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Навіс для роботів-газонокосарок Robot Protect Life

В наявності
Артикул: 0210006
12 999 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко
Опис

Навіс зарядної станції для роботів-газонокосарок Robot Protect Life забезпечує надійний захист вашої автоматичної газонокосарки від різних погодних умов (вітер, дощ, холод, сонце, град…) та має спеціальний контейнер для вирощування квітів, ароматичних трав, полуниці.

Даний навіс захистить вашу газонокосарку-робот та її зарядну станцію від впливу сонця (стійких до ультрафіолетового випромінювання) та дощу, а також допоможе забезпечити її довговічність.

Завдяки продуманій концепції гаража ваш робот має природну вентиляцію, а вода відводитиметься за межі гаража.

Стійкий, має подвійну товщину.

Навіс для робота-газонокосарки Robot Protect Life є ідеальним поєднанням дизайну і надійності!

Справжня клумба для квітів - гараж для робота Robot Protect Life ідеально впишеться у ваш сад. Це дасть волю вашим фантазіям та бажанням використовувати його як міні-город із зручною висотою, а не на землі.

Насолоджуйтесь спостереженням за зростанням ваших рослин і діліться цими грайливими моментами зі своїми дітьми та онуками.

Корисний та естетичний, цей гараж має 7 точок фіксації, що забезпечують надійне кріплення.

Він поставляється з керівництвом та монтажним комплектом, щоб ви могли легко та швидко зібрати його.

Технічні характеристики

  • Макс. висота для робота 38 см
  • Внутрішній розмір: 73,5 x 59 x 40 см
  • Вага 9 кг
  • Основа з нержавіючої сталі, композитний матеріал, покритий алюмінієвим листом
  • Монтажний комплект: 7 пластикових штифтів (22 см+-)
  • Завантаження бункера до 20 кг
  • Зроблено у Європі

Неповний список сумісних моделей газонокосарок-роботів

  • ALKO : Роболіньо E500 - 700 - 1100 - 3100 - 4100
  • AMBROGIO: L15 - L60 - серія двадцять - L32 - L35 - L250 - серія 4.0 - Quad
  • BOSCH: Індиго S+ 350 - S+ 500 - XS 300 - M700
  • CRAMER : 800 рінггітів - 1000 рінггітів - 1500 рінггітів - 2000 рінггітів - 2700 рінггітів
  • CUB CADET : XR1 500 - XR2 1000 - XR2 1500 - XR2 2000 - XR5 1000 XR5 2000
  • GARDENA: Sileno + - minimo - City - 1600 - 440 Li - R70 Li - Life
  • GREENWORKS : Optimow 10 GRL110 - Optimow 15 - Optimow 4 - 5 -7 - 10 -15
  • HONDA : Miimo HRM 40- HRM 70 live - HRM 310 - 320
  • HUSQVARNA : Газонокосарка 105 - 305 - 310 - 315 (X) - 405 X - 415 X
  • KRESS ROBOTIC : KR 101 E - KR 110 - KR 111 - KR 112 - KR 113 - KR 120E - 121E - 122E - 123E - Mission Nano 1000 - 1500 - 2000
  • McCULLOCH : РОБ S500-S600-S800-R600-R1000
  • ROBOMOW : RX12-RX20-RX50-RC 304-308-312 RK1000-RK2000
  • STIGA: M3-M5-M7-221-225S-230S-528 S-530 SG-G 300-G600-G1200-A1500-A3000-A5000
  • STIHL : RMI 422-522
  • TECHLINE : DX2-SX2-LX2-L6-D1-L25i-S25i-D25-DZ2-BZ2-DZ3-LX4-BX4 DX2.5-DX2.9-Q-LX4-BX4
  • ВІКІНГ : MI422
  • WIPER : Серія Бліц Серія C - Серія F - Серія - I Серія K Серія KS - JXH - XK
  • WOLF GARTEN: Loopo S150 - S300 - M1000 - M1500 - M2000
  • WORX : Landroid S300-M500-M700-L1000-L1500-L2000
  • YARD FORCE SA900 Echo - 400 RI

 

Кур’єрська доставка Нової пошти - від 100 грн.

«Новою поштою» по Україні — за тарифами перевізника

 

Більше інформації про доставку

  • Готівкою при отриманні
  • Онлайн оплата картою

Гарантійне обслуговування та повернення техніки належної якості здійснюється відповідно до чинного Закону України 1023-XII «Про захист прав споживачів».

Якщо протягом гарантійного терміну було виявлено несправності у роботі

На всі товари, що їх продає наш інтернет-магазин, надається офіційна гарантія виробника. Терміни та умови гарантії вказуються у супровідній документації.

У разі поломки або некоректного функціонування техніки, ви можете звернутися:

до будь-якого офіційного сервісного центру виробника, розташованого на території України, — їх перелік з адресами та телефонами зазначений у гарантійній документації до товару;
до сервісного центру нашого магазину, розташованого за адресою м. Харків, вул. Ковальська, 7.
При зверненні до офіційного сервісного центру необхідно надати:

  • товар у повній комплектації;
  • оригінальний гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату товару.

До сервісного центру нашого магазину товар можна надіслати будь-якою поштовою службою, попередньо узгодивши всі деталі з менеджером. Великогабаритну чи негабаритну техніку ми заберемо самостійно з будь-якої точки України.

Якщо експертиза підтвердить, що дефект товару викликаний виробничим шлюбом, транспортні витрати сплачує продавець.

З будь-яких питань, пов'язаних із гарантійним та післягарантійним обслуговуванням, поверненням товарів прохання дзвонити за телефонами, вказаними на сайті, або звертатися через форму зворотного зв'язку.

Обмін та повернення товару належної якості

Ви маєте право протягом 14 днів повернути товар, якщо він не підійшов за будь-якими параметрами, або обміняти його на інший з нашого асортименту, у тому числі з доплатою. Для цього ви можете:

  • скористатися будь-якою зручною службою доставки;
  • замовити перевезення габаритної техніки нашим транспортним засобом;
  • особисто відвідати магазин за адресою м. Харків, вул. Ковальська, 7.

І тут транспортні витрати оплачує продавець.

Для оформлення повернення чи обміну товару належної якості знадобиться паспорт, чек та товар в упаковці. Повернення та обмін можливе, якщо:

  • товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
  • товар має заводську комплектацію, не порушено цілісність упаковки;
  • на товарі збережені всі ярлики та заводське маркування.

Ми повернемо вам гроші на день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 робочих днів. При цьому якщо товар оплачувався готівкою, ми також повернемо готівку. При оплаті за безготівковим розрахунком кошти буде повернуто на ваш розрахунковий рахунок.

Повернення та обмін не працюючого товару

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. Вартість пересилання у цій ситуації оплачує продавець.

Якщо при отриманні товару ви виявили дефекти чи некомплект

Якщо товар, надісланий за допомогою поштової служби, при отриманні виявився пошкодженим або його комплектація не відповідає специфікації, складіть акт огляду у присутності співробітника поштової служби та зв'яжіться з менеджером магазину. Ми обміняємо його на новий або доукомплектуємо аксесуарами, що бракують. Додаткові транспортні витрати у разі оплачує продавець.

Якщо товар передавав покупцю представник продавця, він вживе заходів щодо виправлення ситуації дома.

Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі при отриманні. Без належного документного підтвердження цього факту вирішити ваше питання буде складніше.

З будь-яких питань, пов'язаних із гарантійним та післягарантійним обслуговуванням, поверненням товарів прохання дзвонити за телефонами, вказаними на сайті, або звертатися через форму зворотного зв'язку.

Вгору