Графік роботи:

Будні: 09:00–19:00

Сб: 09:00–17:00

0
Мій кошик
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Укр
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Плата Husqvarna Automower Connect

В наявності
Артикул: 5866623-13
8 999 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко
Опис

Плата Husqvarna Automower Connect дозволяє керувати газонокосаркою-роботом та відстежувати її місцезнаходження з будь-якої точки світу.

Завдяки новій покращеній мобільній програмі Automower® Connect Ви зможете зв'язатися зі своєю газонокосаркою-роботом, перебуваючи в будь-якому місці. Якщо з Вашою газонокосаркою-роботом щось не так, вона дасть Вам знати.

За допомогою спеціальної програми Ви можете отримувати інформацію про поточний стан газонокосарки-робота та надсилати команди "Старт", "Стоп" та "Парковка" з будь-якої точки світу. З системою Automower Connect Ви отримуєте доступ до меню керування газонокосаркою-роботом через свій смартфон.

Тепер Ви з легкістю можете переглядати та змінювати її налаштування, перебуваючи в будь-якому місці. У разі крадіжки Вам буде поданий сигнал тривоги і Ви зможете відстежити місце, де зараз знаходиться Ваша газонокосарка-робот.

Automower Connect доступний у магазині програм iOS та магазині Google Play для пристроїв Android. Після встановлення виконується проста одноразова процедура сполучення з газонокосаркою.

Додаток Husqvarna Automower® Connect надає такі основні можливості:

Статус та контроль

  • Отримати поточний стан косарки.
  • Отримуйте push-сповіщення, якщо газонокосарка зупинена або винесена за межі установки.
  • Надсилайте газонокосарки команди «Старт», «Пауза» та «Парковка».

Налаштувати та встановити

  • Повна система меню газонокосарки на мобільному пристрої.
  • Перегляд та зміна налаштувань газонокосарки, наприклад, таймерів та висоти стрижки.
  • Скористайтеся перевагами високої роздільної здатності та кольорового дисплея вашого мобільного пристрою, щоб покращити взаємодію з газонокосаркою.

Безпека (для підключення Husqvarna Automower® Connect на великі відстані).

  • Відстежуйте положення косарки GPS в режимі реального часу.
  • Отримання push-повідомлень у разі крадіжки.

Крім того, ви можете налаштувати косарку на вкладці налаштувань, змінивши такі параметри, як висота зрізу, таймер і навіть усі параметри в меню "Установка", такі як ширина коридору.

Вкладка Geofence (Геозона) дозволяє вам переглядати, де знаходиться ваша газонокосарка, практично в реальному часі (шпилька), пройдений нею шлях, а також карту області, яку вона нещодавно обробила. Крім того, плата Connect має розширені функції безпеки.

При встановленні плати Automower Connect на свою газонокосарку-робот Ви отримуєте проплачений сервіс від Хускварна на 10 років.

Встановлення плати Automower Connect на газонокосарку-робот краще довірити фахівцям нашого сервісного центру, т.к. будь-яке самовільне втручання в конструкцію робота може спричинити зняття виробу з гарантії (за умови, що газонокосарка ще на гарантії).

Плата Automower Connect встановлюється на такі моделі газонокосарок:

Husqvarna Automower 305

Husqvarna Automower 310

Husqvarna Automower 310 Mark II

Husqvarna Automower 315

Husqvarna Automower 315 Mark II

Husqvarna Automower 420

Husqvarna Automower 440

 

Кур’єрська доставка Нової пошти - від 100 грн.

«Новою поштою» по Україні — за тарифами перевізника

 

Більше інформації про доставку

  • Готівкою при отриманні
  • Онлайн оплата картою

Гарантійне обслуговування та повернення техніки належної якості здійснюється відповідно до чинного Закону України 1023-XII «Про захист прав споживачів».

Якщо протягом гарантійного терміну було виявлено несправності у роботі

На всі товари, що їх продає наш інтернет-магазин, надається офіційна гарантія виробника. Терміни та умови гарантії вказуються у супровідній документації.

У разі поломки або некоректного функціонування техніки, ви можете звернутися:

до будь-якого офіційного сервісного центру виробника, розташованого на території України, — їх перелік з адресами та телефонами зазначений у гарантійній документації до товару;
до сервісного центру нашого магазину, розташованого за адресою м. Харків, вул. Ковальська, 7.
При зверненні до офіційного сервісного центру необхідно надати:

  • товар у повній комплектації;
  • оригінальний гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату товару.

До сервісного центру нашого магазину товар можна надіслати будь-якою поштовою службою, попередньо узгодивши всі деталі з менеджером. Великогабаритну чи негабаритну техніку ми заберемо самостійно з будь-якої точки України.

Якщо експертиза підтвердить, що дефект товару викликаний виробничим шлюбом, транспортні витрати сплачує продавець.

З будь-яких питань, пов'язаних із гарантійним та післягарантійним обслуговуванням, поверненням товарів прохання дзвонити за телефонами, вказаними на сайті, або звертатися через форму зворотного зв'язку.

Обмін та повернення товару належної якості

Ви маєте право протягом 14 днів повернути товар, якщо він не підійшов за будь-якими параметрами, або обміняти його на інший з нашого асортименту, у тому числі з доплатою. Для цього ви можете:

  • скористатися будь-якою зручною службою доставки;
  • замовити перевезення габаритної техніки нашим транспортним засобом;
  • особисто відвідати магазин за адресою м. Харків, вул. Ковальська, 7.

І тут транспортні витрати оплачує продавець.

Для оформлення повернення чи обміну товару належної якості знадобиться паспорт, чек та товар в упаковці. Повернення та обмін можливе, якщо:

  • товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
  • товар має заводську комплектацію, не порушено цілісність упаковки;
  • на товарі збережені всі ярлики та заводське маркування.

Ми повернемо вам гроші на день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 робочих днів. При цьому якщо товар оплачувався готівкою, ми також повернемо готівку. При оплаті за безготівковим розрахунком кошти буде повернуто на ваш розрахунковий рахунок.

Повернення та обмін не працюючого товару

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. Вартість пересилання у цій ситуації оплачує продавець.

Якщо при отриманні товару ви виявили дефекти чи некомплект

Якщо товар, надісланий за допомогою поштової служби, при отриманні виявився пошкодженим або його комплектація не відповідає специфікації, складіть акт огляду у присутності співробітника поштової служби та зв'яжіться з менеджером магазину. Ми обміняємо його на новий або доукомплектуємо аксесуарами, що бракують. Додаткові транспортні витрати у разі оплачує продавець.

Якщо товар передавав покупцю представник продавця, він вживе заходів щодо виправлення ситуації дома.

Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі при отриманні. Без належного документного підтвердження цього факту вирішити ваше питання буде складніше.

З будь-яких питань, пов'язаних із гарантійним та післягарантійним обслуговуванням, поверненням товарів прохання дзвонити за телефонами, вказаними на сайті, або звертатися через форму зворотного зв'язку.

Вгору