5 499 грн
|
|
5 499 грн
|
платежі
по 2 750 грн
Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів
Акумуляторні ножиці для чагарника Husqvarna Aspire S20-P4A + штанга (без АКБ+ЗУ) - це багатофункціональний інструмент з акумуляторним живленням для точних садових завдань, таких як підстригання країв трави та формування кущів та живоплотів.
Додаткова штанга телескопічна входить у комплект, щоб збільшити радіус дії до 3 метрів і забезпечити ергономічне робоче положення.
Скористайтеся перевагами потужного двигуна та високої швидкості різання, що дозволяють тонко зрізати траву навколо делікатного росту та легко міняти насадки без використання будь-яких інструментів.
Акумулятор сумісний із системою 18V POWER FOR ALL ALLIANCE, що забезпечує оптимальну гнучкість, оскільки один акумулятор можна використовувати для кількох інструментів та виробників.
Експлуатація ножицями Husqvarna Aspire S20-P4A полегшується завдяки малій вазі та компактній конструкції, що забезпечує відмінну маневреність.
Завдяки інтелектуальному цифровому інтерфейсу користувача ви можете вмикати і вимикати двигун тільки натисканням кнопки і легко переглядати стан батареї, щоб відповідно планувати свою роботу.
Акумуляторні ножиці для кущів Husqvarna Aspire S20-P4A автоматично вимикаються, якщо вони не використовуються протягом 180 секунд, зменшуючи ризик травмування та продовжуючи термін служби акумулятора.
Щоб мінімізувати необхідний простір для зберігання, ножиці для кущів сумісні з рішенням Aspire Storage та оснащені спеціальним гачком для зручного зберігання на стіні.
Артикул | 9707167-02 |
---|---|
Гарантійний термін, міс. | 24 |
Виробник | Husqvarna |
Країна виробництва | Китай |
Живлення | Акумулятор |
Тип акумулятора | Li-ion |
Напруга акумулятора | 18 В |
Габарити | 189x8.5x13.6 см |
Довжина ножа | 20 см |
Рівень шуму | 82 дБ |
Тип двигуна | PMDC (з 2-ма щітками) |
Вага | 2.7 кг |
Кур’єрська доставка Нової пошти - від 100 грн.
«Новою поштою» по Україні — за тарифами перевізника
Гарантійне обслуговування та повернення техніки належної якості здійснюється відповідно до чинного Закону України 1023-XII «Про захист прав споживачів».
Якщо протягом гарантійного терміну було виявлено несправності у роботі
На всі товари, що їх продає наш інтернет-магазин, надається офіційна гарантія виробника. Терміни та умови гарантії вказуються у супровідній документації.
У разі поломки або некоректного функціонування техніки, ви можете звернутися:
до будь-якого офіційного сервісного центру виробника, розташованого на території України, — їх перелік з адресами та телефонами зазначений у гарантійній документації до товару;
до сервісного центру нашого магазину, розташованого за адресою м. Харків, вул. Ковальська, 7.
При зверненні до офіційного сервісного центру необхідно надати:
До сервісного центру нашого магазину товар можна надіслати будь-якою поштовою службою, попередньо узгодивши всі деталі з менеджером. Великогабаритну чи негабаритну техніку ми заберемо самостійно з будь-якої точки України.
Якщо експертиза підтвердить, що дефект товару викликаний виробничим шлюбом, транспортні витрати сплачує продавець.
З будь-яких питань, пов'язаних із гарантійним та післягарантійним обслуговуванням, поверненням товарів прохання дзвонити за телефонами, вказаними на сайті, або звертатися через форму зворотного зв'язку.
Обмін та повернення товару належної якості
Ви маєте право протягом 14 днів повернути товар, якщо він не підійшов за будь-якими параметрами, або обміняти його на інший з нашого асортименту, у тому числі з доплатою. Для цього ви можете:
І тут транспортні витрати оплачує продавець.
Для оформлення повернення чи обміну товару належної якості знадобиться паспорт, чек та товар в упаковці. Повернення та обмін можливе, якщо:
Ми повернемо вам гроші на день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 робочих днів. При цьому якщо товар оплачувався готівкою, ми також повернемо готівку. При оплаті за безготівковим розрахунком кошти буде повернуто на ваш розрахунковий рахунок.
Повернення та обмін не працюючого товару
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. Вартість пересилання у цій ситуації оплачує продавець.
Якщо при отриманні товару ви виявили дефекти чи некомплект
Якщо товар, надісланий за допомогою поштової служби, при отриманні виявився пошкодженим або його комплектація не відповідає специфікації, складіть акт огляду у присутності співробітника поштової служби та зв'яжіться з менеджером магазину. Ми обміняємо його на новий або доукомплектуємо аксесуарами, що бракують. Додаткові транспортні витрати у разі оплачує продавець.
Якщо товар передавав покупцю представник продавця, він вживе заходів щодо виправлення ситуації дома.
Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі при отриманні. Без належного документного підтвердження цього факту вирішити ваше питання буде складніше.
З будь-яких питань, пов'язаних із гарантійним та післягарантійним обслуговуванням, поверненням товарів прохання дзвонити за телефонами, вказаними на сайті, або звертатися через форму зворотного зв'язку.