91 999 грн
|
|
91 999 грн
|
платежі
по 46 000 грн
Комісія 0.01% від вартості товару під час списання щомісячних платежів
Husqvarna Automower 310E Nera з системою Husqvarna EPOS - це роботизована газонокосарка для газонів площею до 1000 м². Вона оснащена функцією EdgeCut, яка мінімізує потребу підстригати краї вашого газону, заощаджуючи час та зусилля.
Газонокосарка-робот для стрижки газону Husqvarna Automower 310E Nera пропонує можливість вибору установки з фізичними дротовими межами або бездротовою установкою за допомогою Husqvarna EPOS.
EPOS дозволяє відчути повну гнучкість завдяки віртуальним кордонам, включеним через супутникову технологію з точністю 2-3 см. Це також означає відсутність ризику розриву проводів.
Крім того, EPOS підтримує Zone Control, щоб ви могли налаштувати газон відповідно до своїх потреб і створити кілька робочих зон з різними налаштуваннями за допомогою Automower Connect. Також легко можна створити тимчасові зони проживання, щоб зберегти сезонні польові квіти або садові ділянки.
За допомогою програми Automower Connect ви можете контролювати свою газонокосарку з будь-якої точки світу та інтегрувати її у свій розумний будинок. Надсилайте команди, переглядайте, змінюйте налаштування косарки та отримуйте сповіщення для повного контролю над газоном.
Виробник | Husqvarna |
---|---|
Стан товару | Новий |
Країна виробництва | Англія |
Живлення | Акумулятор |
Тип акумулятора | Li-ion |
Напруга акумулятора | 18 В |
Ємність аккумулятору | 2.0 А*год |
Час заряджання акумулятора | 40 хв |
Час роботи | 50 хв |
Система заряджання | Автоматична |
Висота косіння | 20 – 55 мм |
Ріжуча система | 2 диски з 3 обертальними лезами |
Ширина косіння | 22 см |
Регулювання висоти косіння | Електричне |
Рекомендована площа обробки | 1000 м² ±20 % |
Площа обробки за годину | 60 м² |
Споживання енергії під час скошування | 20 Вт |
Максимальний нахил у межах робочої зони | 30 % |
Тип обмеження | Віртуальне |
Кількість напрямних дротів | 1 |
Інформаційна панель | Кольоровий TFT дисплей 2,8” QVGA |
Бездротове підключення | Bluetooth, Wi-Fi |
Бездротове з'єднання Bluetooth | Так |
Керований додаток | Automower Connect |
Інтеграція з розумним будинком | Так |
Відстеження крадіжки по GPS | Ні |
GeoFence | Так |
PIN код | Так |
Сигналізація | Так |
Датчик підйому | Так |
Датчик наклону | Так |
Виявлення об'єкта | Ні |
Рівень шуму | 60 дБ |
Додаткові ножі | 9 шт |
Габарити | 68x44x28 см |
Вага | 12.6 кг |
Гарантійний термін, міс. | 24 |
Кур’єрська доставка Нової пошти - від 100 грн.
«Новою поштою» по Україні — за тарифами перевізника
Гарантійне обслуговування та повернення техніки належної якості здійснюється відповідно до чинного Закону України 1023-XII «Про захист прав споживачів».
Якщо протягом гарантійного терміну було виявлено несправності у роботі
На всі товари, що їх продає наш інтернет-магазин, надається офіційна гарантія виробника. Терміни та умови гарантії вказуються у супровідній документації.
У разі поломки або некоректного функціонування техніки, ви можете звернутися:
до будь-якого офіційного сервісного центру виробника, розташованого на території України, — їх перелік з адресами та телефонами зазначений у гарантійній документації до товару;
до сервісного центру нашого магазину, розташованого за адресою м. Харків, вул. Ковальська, 7.
При зверненні до офіційного сервісного центру необхідно надати:
До сервісного центру нашого магазину товар можна надіслати будь-якою поштовою службою, попередньо узгодивши всі деталі з менеджером. Великогабаритну чи негабаритну техніку ми заберемо самостійно з будь-якої точки України.
Якщо експертиза підтвердить, що дефект товару викликаний виробничим шлюбом, транспортні витрати сплачує продавець.
З будь-яких питань, пов'язаних із гарантійним та післягарантійним обслуговуванням, поверненням товарів прохання дзвонити за телефонами, вказаними на сайті, або звертатися через форму зворотного зв'язку.
Обмін та повернення товару належної якості
Ви маєте право протягом 14 днів повернути товар, якщо він не підійшов за будь-якими параметрами, або обміняти його на інший з нашого асортименту, у тому числі з доплатою. Для цього ви можете:
І тут транспортні витрати оплачує продавець.
Для оформлення повернення чи обміну товару належної якості знадобиться паспорт, чек та товар в упаковці. Повернення та обмін можливе, якщо:
Ми повернемо вам гроші на день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 робочих днів. При цьому якщо товар оплачувався готівкою, ми також повернемо готівку. При оплаті за безготівковим розрахунком кошти буде повернуто на ваш розрахунковий рахунок.
Повернення та обмін не працюючого товару
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. Вартість пересилання у цій ситуації оплачує продавець.
Якщо при отриманні товару ви виявили дефекти чи некомплект
Якщо товар, надісланий за допомогою поштової служби, при отриманні виявився пошкодженим або його комплектація не відповідає специфікації, складіть акт огляду у присутності співробітника поштової служби та зв'яжіться з менеджером магазину. Ми обміняємо його на новий або доукомплектуємо аксесуарами, що бракують. Додаткові транспортні витрати у разі оплачує продавець.
Якщо товар передавав покупцю представник продавця, він вживе заходів щодо виправлення ситуації дома.
Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі при отриманні. Без належного документного підтвердження цього факту вирішити ваше питання буде складніше.
З будь-яких питань, пов'язаних із гарантійним та післягарантійним обслуговуванням, поверненням товарів прохання дзвонити за телефонами, вказаними на сайті, або звертатися через форму зворотного зв'язку.