Графік роботи:

Будні: 09:00–19:00

Сб: 09:00–17:00

0
Мій кошик
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Укр
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Виносна станція Husqvarna EPOS RS5

В наявності
Артикул: 9704682-01
49 999 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Замовити швидко

Husqvarna EPOS RS5 (операційна система точного позиціонування) – це революційна технологія для газонокосарок-роботів Automower.

Супутникова технологія дозволяє газонокосарці-роботу працювати у віртуальних межах. Ідеально підходить для відкритих дворів, спортивних майданчиків, полів для гольфу, міських парків та корпоративних кампусів. Відсутність фізичного обмежувального дроту означає відсутність розривів дротів і універсальне управління територією.

Husqvarna EPOS RS5 використовує RTK позиціонування (кінематичне в реальному часі) - метод супутникової навігації, що забезпечує точність до сантиметра за секунди. І без фізичних обмежень ви можете легко створити кілька віртуальних робочих областей з різними налаштуваннями або повністю змінити їх у міру розвитку потреб. Все, що вам потрібно, це ваш смартфон та програма Automower Connect.

Система Husqvarna EPOS також підходить для деяких з найбільш складних ситуацій, таких як проїзд твердими поверхнями або ділянками, які в іншому випадку розбивають різні області або зони трави.

Як це працює

Husqvarna EPOS

Система EPOS працює через ряд етапів налаштування зв'язку з використанням мобільного додатка, навігаційного супутника, базової станції та Automower. Ось загальний процес:

  • Використовуйте мобільний телефон та програму для визначення робочих зон та зон перебування
  • Визначте тимчасові або постійні заборонені зони, використовуючи функцію appDrive у мобільному додатку, щоб косарка переміщалася по ділянках, які не можна косити.
  • Косарка та опорна станція приймають супутникові сигнали
  • Глобальна навігаційна супутникова система (GNSS) подає сигнали на косарку та опорну станцію.
  • Визначте робочу зону газонокосарки за допомогою функції appDrive у мобільному додатку.

Газонокосарки, що підтримують технологію Husqvarna EPOS

В даний час Husqvarna зробила цю технологію доступною в серії газонокосарок-роботів Automower. Вони варіюються від косарок професійного рівня, що самоналаштовуються, до моделей, призначених виключно для комерційної установки та використання:

  • Husqvarna Automower 550 EPOS
  • Husqvarna Automower 550H EPOS
  • Husqvarna Automower 450X EPOS
  • Husqvarna Automower 450XH EPOS

Поєднання технологій для більшої універсальності

Це, звичайно, ще один крок в еволюції газонокосарки-робота Husqvarna. Раніше в 2022 році компанія випустила повнопривідні газонокосарки-роботи 435X і 535. Ця інновація дозволила як побутовим, так і професійним користувачам долати важко ухили (до 35°).

Цей тип сталого технологічного прогресу просуває роботизовану газонокосарку далі на професійний ринок.

Виробник Husqvarna

 

Кур’єрська доставка Нової пошти - від 100 грн.

«Новою поштою» по Україні — за тарифами перевізника

 

Більше інформації про доставку

  • Готівкою при отриманні
  • Онлайн оплата картою

Гарантійне обслуговування та повернення техніки належної якості здійснюється відповідно до чинного Закону України 1023-XII «Про захист прав споживачів».

Якщо протягом гарантійного терміну було виявлено несправності у роботі

На всі товари, що їх продає наш інтернет-магазин, надається офіційна гарантія виробника. Терміни та умови гарантії вказуються у супровідній документації.

У разі поломки або некоректного функціонування техніки, ви можете звернутися:

до будь-якого офіційного сервісного центру виробника, розташованого на території України, — їх перелік з адресами та телефонами зазначений у гарантійній документації до товару;
до сервісного центру нашого магазину, розташованого за адресою м. Харків, вул. Ковальська, 7.
При зверненні до офіційного сервісного центру необхідно надати:

  • товар у повній комплектації;
  • оригінальний гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату товару.

До сервісного центру нашого магазину товар можна надіслати будь-якою поштовою службою, попередньо узгодивши всі деталі з менеджером. Великогабаритну чи негабаритну техніку ми заберемо самостійно з будь-якої точки України.

Якщо експертиза підтвердить, що дефект товару викликаний виробничим шлюбом, транспортні витрати сплачує продавець.

З будь-яких питань, пов'язаних із гарантійним та післягарантійним обслуговуванням, поверненням товарів прохання дзвонити за телефонами, вказаними на сайті, або звертатися через форму зворотного зв'язку.

Обмін та повернення товару належної якості

Ви маєте право протягом 14 днів повернути товар, якщо він не підійшов за будь-якими параметрами, або обміняти його на інший з нашого асортименту, у тому числі з доплатою. Для цього ви можете:

  • скористатися будь-якою зручною службою доставки;
  • замовити перевезення габаритної техніки нашим транспортним засобом;
  • особисто відвідати магазин за адресою м. Харків, вул. Ковальська, 7.

І тут транспортні витрати оплачує продавець.

Для оформлення повернення чи обміну товару належної якості знадобиться паспорт, чек та товар в упаковці. Повернення та обмін можливе, якщо:

  • товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
  • товар має заводську комплектацію, не порушено цілісність упаковки;
  • на товарі збережені всі ярлики та заводське маркування.

Ми повернемо вам гроші на день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 робочих днів. При цьому якщо товар оплачувався готівкою, ми також повернемо готівку. При оплаті за безготівковим розрахунком кошти буде повернуто на ваш розрахунковий рахунок.

Повернення та обмін не працюючого товару

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. Вартість пересилання у цій ситуації оплачує продавець.

Якщо при отриманні товару ви виявили дефекти чи некомплект

Якщо товар, надісланий за допомогою поштової служби, при отриманні виявився пошкодженим або його комплектація не відповідає специфікації, складіть акт огляду у присутності співробітника поштової служби та зв'яжіться з менеджером магазину. Ми обміняємо його на новий або доукомплектуємо аксесуарами, що бракують. Додаткові транспортні витрати у разі оплачує продавець.

Якщо товар передавав покупцю представник продавця, він вживе заходів щодо виправлення ситуації дома.

Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі при отриманні. Без належного документного підтвердження цього факту вирішити ваше питання буде складніше.

З будь-яких питань, пов'язаних із гарантійним та післягарантійним обслуговуванням, поверненням товарів прохання дзвонити за телефонами, вказаними на сайті, або звертатися через форму зворотного зв'язку.

Вгору